Saturday 24 December 2011

AkU gaDiS d'tGgALkan..





HARI nie mmg terlalu sunyi sbb telah dtggalkn...knp msti aku jdi gurlz yg dtggalkan???teruk sgt ke driku ini,bruk sgt ke diriku ini...;'(Ya allah mgapa besar dgt dugaan utk dirku...termsuk kali ni dah 2kali aku dtggalkn,,mybe mmg nsb bdn...first boy,mmg die beria2 utk mnggalkn driku,aku xley nk wat ape2 di sebabkn soal hat si dia,aku xley n aku x mampu utk die cinta kan ku,walaupun aku merana di tggalkan dgn alasan yg agak rapuh..yg kuharap dia bhagia n then skrg aku da berjaya utk menghilangkn rasa cinta n syg kat die....mmg sekarang aku xde rasa cinta n suka..kalo aku teregt saat die tggalkn driku,mmg aku rasa xingin nk nk pndang muka die,apetah lgi kalo hndak mngur...tpi xpe la,bnda yg sudah lepas,aku pun xlayak utk mghukum seseorg sebab aku hya la manusia n hamba allah yg lemah,lgipun xbaaik berdendam dgn manusia ape tah lagi sesama muslim...second boy nie,mybe die terlalu kecewa dgn sikap ku,sebelum ni aku pernh tggalkn die tpi ats kemahuan ku kerna aku xde rasa cinta pun kat die,tpi sebenarnya die nie la lelaki yg pling syg sgt2 kat aku selepas aaku dtggalkn boy yg pertama tdi,tpi dsbbkn aku ni buta melihat ksh syg n kebaikan yg telah di eberi kpdaku aku mnggalkan die di sebab kn seorg lelaki yg aku kenal,aku lupa kn die bila aku mgnali seorg insan yg muncul dlm hdupku..kalo egt blek mmg aku sdey sgt2 saat aku mnggalkn dia(udin),sggup die dtg melaka dari jb semata2 utk jmpa diriku hya utk mgatakn dia CINTA AKU,ya allah bgitu besar pengorbananye,udin mmg lelaki yg byk berkorban utk aku,sbb 2 aku terlalu syg kn die...ummm,dulu aku dtggalkn,tpi 11bulan lepas aku yg tggalkn diri die....selepas 4bulan aku n dia berpish,akhirnya aku bersama kmbali,aku n dia bhgia,,tpi sekarang die tggalkn aku plk,mybe dia terlalu kecewa dgn sikap aku,tpi aku rasa aku xbersalh n die pun hanya salah faham dgn aku,dia xcaya kn aku n kata kan "'AKU XCAYA KO LGI PMPUAN,KITA PUTUS",tersentak aku dgr...;(akhirnyaaaaa aku dtggalkn jua...

No comments:

Post a Comment