Friday 23 December 2011

AiR mATa SubuH..;'(


AKU&KAMU TAK MUNGKIN AKAN TERPISAHHHH.......!

air mata mlm ku..tbe2 rasa mcm nk mgalir jerk air mata nie,ummm aku mmg gurlz yg mudah sgt mengalirkan air mata,rindu kan SOMEONE....;''(tpi  xterluah dgn perkataan....aku rasa nk jerk jumpa die mlm nie utk kata kan AKU CINTA kau...kesunyian mlm nie,aku rase sgt perit,TANPA CALL,TANPA MESSAGE ku trim dri mamat 2...;''(ya allah aku sayangkn dia,tolong la tunjuk kebenaran sebenar kat die...;"(nie semua fitnah...ya allah,kuat kn lah hti hamba mu pada pagi2 buta nie....hanya AIR MATA yg dpt ku ngalirkan pada pagi nie,xde sape nk buat aku senyum kalo xde dia...;(aku menati MSG&CALL dari mu sayanggggg...aku xrela hubungan kita yg dah 2thun stgh yg telah kita usha utk disatukn terleraiiii dgn air matA ...;'(beri lah aku peluang utk crita hal sebenar...ummmm,ataupun kamu sudah mmg xnk dgr ape2 ayat yg kuar dri mulut ku...???syg,walaupun kite jauh,tpi jelas yg teramat jiwaku myntuh hatimuuu syggggg...ku harap jgn la kamu biar kn air mata ku mgalir tnpa hnti di pagi buta ini syg...;'(LOVE YOU SAYANG.......

No comments:

Post a Comment